HTML

Mert az élet igenis szép!

Az én blogom arra hivatott, hogy segítsen túlélni a hétköznapokat és valami pluszt adjon neked.

Friss topikok

  • Éberen álmodó: @kumnik007: Igen Niki, tudom, hogy igazad van és köszönöm, hogy felrázol amikor ezt elfelejtem idő... (2011.01.15. 09:09) Ünnepek után
  • Éberen álmodó: @kumnik007: Teljesen egyet értek! Ezek kimaradtak. Köszi a tippeket! ;) (2011.01.05. 14:01) Magánóvoda

Linkblog

Barátok

2011.01.15. 09:07 Éberen álmodó

A barátok mindig is nagyon fontosak voltak számomra!

Nélkülük minden sokkal nehezebb lenne és talán már nagyon mély depresszióban élnék ma, ha ők nem lennének nekem! Tegnap valahogy összejöttek a dolgok és eléggé lehangolt állapotba kerültem. Átgondoltam, hogy mi minden történik mostanság körülöttem és csupa rossz dolgot találtam. A problémák amik körülvesznek, valósak és nagyok, de ez nem azt jelenti, hogy el kell hogy lepjenek! A barátok sokszor rángattak már ki hasonló érzelmi hullámvölgyből és ezért én hálás is vagyok nekik!!! Ez történt tegnap is. Nagyon magam alatt voltam, és ilyenkor nem vagyok épp a legjobb társaság, de ez valahogy őket nem csak hogy nem érdekli, de még ösztönzi is a segítségre! Nagyszerű emberek ők!!!

Általában az élet napos oldalát látom a nehézségek ellenére is, de amikor ez nem így van, mindig jönnek ők és verbálisan seggbe rúgnak, hogy kizökkentsenek ebből az állapotból és meglássam, hogy "Az élet igenis szép!" :)

Köszönöm, hogy vagytok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletigenisszep.blog.hu/api/trackback/id/tr382585034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása