HTML

Mert az élet igenis szép!

Az én blogom arra hivatott, hogy segítsen túlélni a hétköznapokat és valami pluszt adjon neked.

Friss topikok

  • Éberen álmodó: @kumnik007: Igen Niki, tudom, hogy igazad van és köszönöm, hogy felrázol amikor ezt elfelejtem idő... (2011.01.15. 09:09) Ünnepek után
  • Éberen álmodó: @kumnik007: Teljesen egyet értek! Ezek kimaradtak. Köszi a tippeket! ;) (2011.01.05. 14:01) Magánóvoda

Linkblog

Számvetés

2010.12.09. 21:19 Éberen álmodó

 

A mai nap a számvetésé.

Igazából itt szinte minden nap részben erről szól, de most írok is róla pár sort.

Az hogy időnként hátranézünk és megálapítjuk, hogy mit csináltunk jól vagy éppenséggel rosszul, az nem jelenti azt, hogy a múltban élünk. Továbbra is a jelenben kell élnünk és a jövőt kell terveznünk! Ezt vallom én.

Sajnos szörnyen alakulnak itt a dolgaim és hamarosan fájdalmas döntés előtt fogok állni, mert elfogy a pénzem. Nem rám vall, hogy feladjam, de sajnos könnyen lehet hogy ez lesz a vége a történetnek. Iszonyatosan nehéz most boldogulni itt és úgy néz ki, hogy el kell ismernem: hibás döntés volt most nekivágni Írországnak. Ez nagyban meglassítja a terveim valóra váltását, ez egészen biztos.

19 éves koromban írtam egy verset ami a számvetésről szól. Értékeltem az addig életemet. Már akkor türelmetlenül vártam, hogy elkezdjem megélni az áhított sikereket és embertársaim javára legyek. Ehhez épest most, 27 évesen sem érzem azt, hogy előrébb lennék! Még mindig nem látom megtérülni azt a sok-sok befektetett energiát és pénzt, amit számtalan tanfolyamra és szemináriumra költöttem. Ennek ellenére tudom, hogy jó úton haladok csak sokkal de sokkal nehezebb lesz végigjárni mint azt kamaszként elképzeltem!

Bizonyára eljön az a nap, amikor úgy dőlök majd hátra a karosszékemben egy ehhez hasonló számvetés után, hogy mosolygok majd a következő versemen:

 

Számvetés önmagammal
 
Hiába múltak az évek, nem lettem bölcsebb.
Most tizenkilenc vagyok, s csupán egy könnycsepp
Mi arra utal: ember vagyok.
 
Nincs oly tett, cselekedet, mit felmutathatok,
Hogy ezt tettem a világért, ettől vagyok nagyobb,
Vagy jobb a többinél.
 
Nem. Ugyanaz, vagy talán még annyi sem!
Csak szándék volt, s akarat, de több sosem,
S ez édes kevés!
 
Magamat talán túl sokra tartottam, meglehet!
Tenni akartam égbe kiáltó, megváltó tetteket,
Hogy felnézzenek rám!
 
De mit sem ér a szándék, ha nem kíséri tett!
Az ember semmibe veszi a tett nélküli ígéretet.
Csak a naiv csupán.
 
Azzal a céllal írtam le jelenlegi és 19 éves korombéli érzéseimet az elért illetve el nem ért céljaimról, hogy legyen mihez viszonyítani, amikor majd büszkén számolok be gyermekeimnek arról hogy sikeresen vettem az akadályokat pályám során, bármennyire is félelmetesek voltak azok. Az embernek megingathatatlan hittel kell menetelnie előre, ha valóban oda akar érni, ahova eltervezte és nem elégszik meg azzal, hogy messziről csodálhatja az áhított dolgokat.
Mindenkinek sok kitartást és erőt az úthoz!

Szólj hozzá!

Címkék: vers számvetés

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletigenisszep.blog.hu/api/trackback/id/tr532505345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása