HTML

Mert az élet igenis szép!

Az én blogom arra hivatott, hogy segítsen túlélni a hétköznapokat és valami pluszt adjon neked.

Friss topikok

  • Éberen álmodó: @kumnik007: Igen Niki, tudom, hogy igazad van és köszönöm, hogy felrázol amikor ezt elfelejtem idő... (2011.01.15. 09:09) Ünnepek után
  • Éberen álmodó: @kumnik007: Teljesen egyet értek! Ezek kimaradtak. Köszi a tippeket! ;) (2011.01.05. 14:01) Magánóvoda

Linkblog

Blarney-ban jártam

2010.12.14. 21:05 Éberen álmodó

A mai napon kirándultam egy nagyot.

A Cork-hoz közeli Blarney már a kiérkezésem előtt olyan hely volt, amiről tudtam, hogy mindenképpen meg fogom látogatni, ugyanis itt van egy híres kastély és hozzá hatalmas kertek. Most jött el az idő, hogy valóban el is mentem erre a helyre, ami minden várakozásomat felül múlta! Ekkora élményben régen volt már részem!

Láttam már jópár képet magáról a Blarney Castle-ről, így tudtam, hogy szép lesz, de azt nem gondoltam volna, hogy egész végig kapkodni fogom a fejem, hogy nehogy valami elkerülje a figyelmemet! Folyamatosan izgalomban tartott...olyan volt mint az első szerelem! :D Nem tudtam másra gondolni, csak arra, hogy nem hiszem el, hogy én itt vagyok és hogy ilyen helyek vannak. Nagyjából 3 órát töltöttem a kastély és környékének bejárásával, de legközelebb rááldozok egy fél napot, mert még pár dolgot nem is láttam! Úgy gondolom, hogy lesz még legközelebb, mert muszály lennie! Erre a helyre vissza kell jönni még! Persze akkor már nem egyedül szeretnék, de talán ez is megoldódik majd.

A kastély önmagában megér annyit, hogy ellátogasson oda az ember, de a kertek még ennél is nagyobb hatással voltak rám! Hatalmas fa matuzsálemek, érdekes (mészkő) szikla formációk, páfrány kert, mérgező növények kertje, boszorkány konyhája, kívánságok lépcsője és még sok egyéb látnivaló. El tudom képzelni családi programként akár egy piknikkel társítva.

Magáról a Blarney Castle-ről azt illik tudni, hogy 1446-ban építteték a ma is álló változatát, melynek tetején található a híres Blarney Stone. A legenda szerint aki megcsókolja a követ, az ékesszólásra tesz szert! Naná, hogy megcsókoltam! :D

 

Iszonyatosan elfáradtam, de az élmény amivel gazdagodtam, az örökre megmarad!

Csak ajánlani tudom mindenkinek!!!

Szólj hozzá!

Címkék: blarney

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletigenisszep.blog.hu/api/trackback/id/tr352516299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása