HTML

Mert az élet igenis szép!

Az én blogom arra hivatott, hogy segítsen túlélni a hétköznapokat és valami pluszt adjon neked.

Friss topikok

  • Éberen álmodó: @kumnik007: Igen Niki, tudom, hogy igazad van és köszönöm, hogy felrázol amikor ezt elfelejtem idő... (2011.01.15. 09:09) Ünnepek után
  • Éberen álmodó: @kumnik007: Teljesen egyet értek! Ezek kimaradtak. Köszi a tippeket! ;) (2011.01.05. 14:01) Magánóvoda

Linkblog

Ki szívét osztja szét

2010.12.10. 23:53 Éberen álmodó

Épp az előbb hallgattam egy régi zenét, amit nagyon szeretek és ami most rávilágított arra, hogy mi fogott meg annyira abban a lányban, aki mostanában kitölti a gondolataimat.

Demjén, Varga, Charlie - Kis szívét osztja szét

Erről a zenéről beszélek.

Ez a bizonyos lány tudva-tudattalan folyton azon munkálkodik, hogy minél több jót adjon magából az embertársainak. Mindig van egy kedves gondolata ami feltölti energiával az erre fogékony társait. Sosem rest adni és ezért cserébe csupán egy mosolyt vár. Talán még azt sem. Sokan tanulhatnánk tőle!

Sokszor érzi azt, hogy túl sokat mutat meg magából és ezzel sebezhetővé válik, ami igaz is, de ebben épp ez az írigylésre méltó, hogy ennek ellenére vállalja magát minden hibájával együtt. Nekem ez nagyon tetszik benne. Ugyan én is mindig azon voltam és vagyok, hogy ha lehet egy picivel szebbé tegyem az emberek napjait, ha csak egy percre is, de én azt hiszem hogy van még mit tanulnom tőle! Nem tudom, hogy lesz-e nekünk valaha közös jövőnk, de ha igen, akkor biztos vagyok benne, hogy egymást erősítve remek páros leszünk!

Én mindenkit arra bíztatok, ossza szét a szívét annyi emberrel amennyivel csak lehetséges és meglátja, hogy ettől ő csak erősebbé és még jobbá válik. Ha olykor valaki vissza is él a nyíltságával, azt kárpótolni fogja az a nagyon sok pozitív tapasztalat ami ennek az önzetlenségnek a hozadéka.

Az Erőleves a léleknek c. sorozat egyik kötetében éppen erről van szó! Minden nap tegyünk valami jót (napi jó cselekedet) valakiért. Valakiért, aki nem is számít rá, esetleg akit nem is ismerünk! Például a "Függő kávé" egy jó példa erre! Ez röviden arról szól, hogy kifizetünk a saját kávénkon felül még egy kávét a pincérnek és megkérjük, hogy a következő vendégnek ingyen adja a kávéját, ha azt rendel. Sok esetben aki ilyen ingyen kávét kap az tovább viszi ezt a dolgot és kifizet egy kávét a következő vendégnek hogy ne álljon le a folyamat. Ettől függő a függő kávé! Kis dolog, de valakinek az egész napját feldobhatja!

A történet végén mintegy tanulságként hangzik el a következő mondat:

"Tégy jót úton-útfélen, a szép az mindig szép!"

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szeretet önzetlenség

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletigenisszep.blog.hu/api/trackback/id/tr962508055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása